یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۴:۵۰

دریادار سیاری:
اجازه نمی‌دهیم کوچکترین آسیبی به نفتکش‎های ایرانی برسد

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلا‌‌‌می ‌ایران اجازه نمی‌دهد نفتکش‎ها و کشتی‎های تجاری در مناطقی که تهدید وجود دارد، کوچکترین آسیبی ببینند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلا‌‌‌می‌ایران در باره تامین امنیت نفتکش‎ها گفت: همه نفتکش‎های ایران که از سواحل و جزایر کشور فاصله ‌‌‌می‌گیرند تامین امنیت آنها بر عهده دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلا‌‌‌می‌ایران خواهد بود.  وی افزود: شرکت ملی نفتکش ایران از ما خواسته است تا در مسیر سواحل یمن و سومالی و تنگه باب المندب و بخش‎هایی از دریای سرخ،  امنیت نفکش‎ها را برقرار کنیم، افزون بر نفتکش‎ها، تامین امنیت کشتی‎های تجارتی نیز برعهده ماست.

سیاری گفت: از سال ٨٧ که مشکل دزدی‎های دریایی در منطقه به‎وجود آمد تا به امروز ما سه هزار و ٨٠٠ فروند کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت کردیم و هیچ اتفاقی برایشان نیفتاده است. فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: ما همچنین به برخی کشورهای دنیا که در زمینه تامین امنیت کشتی خود درخواست داشتند نیز کمک کرده‌ایم. وی در پایان گفت: امنیت مسیر کشتی‎ها را تا زمانی که تهدید وجود داشته باشد، تضمین و تامین ‌‌‌می‌کنیم و در هر نقطه دیگری آمادگی لازم را داریم، ما نخواهیم گذاشت نفتکش‌‌‌ها و کشتی‌‌‌های تجاری‌مان در مناطقی که تهدید وجود دارد، آسیبی ببینند.



  کد خبر : 2724
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :